Нива 1700i

Ja reiz Melnā Mamba raksta par piedzīvojumiem ar Ņivu, tad jāuzraksta un jāsaliek bildes arī man.

Sākšu stāstu ar to, ka tēva uzņēmums nodarbojas ar metālapstrādi/mašīnbūvi, tā kā ir pieejamas viskautkādas iekārtas, kuras parastā garāžā neatrast, kā arī (nosacīti) lielas telpas.
Viens draugs nopirka Ņivu no sava vectēva un vēlējās atjaunot, tāpēc tika nolemts, ka tas notiktu pie mana tēva darbā- kā nekā visi instrumenti pa rokai un turpat blakus lauku ceļi- būtu kur iztestēt.

Taču, kā gadījās, kā nē, mašīna bija viens vienīgs rūsas gabals, un visiem rokas nolaidās kaut ko pie viņas darīt. Taču pabraukāt ar īstu džipu gan gribējās, tāpēc tika nolemts, ka jāpielaiž, jāiemetina atpakaļ durvis un beņķis, un jābrauc uz vietējo mototrasi, lai ir vismaz kaut kas līdzīgs Ņivas pierastajiem ceļiem.

Niva bez durviim

Šāda izskatījās Ņiva pirmajā braucienā. Daudz prāta nevajadzēja, lai saprastu, ka vajadzēs vismaz vadītāja puses durvis, kuras arī veiksmīgi tika iemetinātas.

Tika uzpildīta 3 litrīgā logu mazgājamā šķidruma "bāka", un ceļojums varēja sākties:

 

niva

Žēl, ka interesantākajā mirklī kamerai beidzās baterijas- bērza nopļaušana līkuma iekšmalā netika uzfilmēta.

Un tagad jādodas palīgā izlīdzināt mototrasi un nolasīt saceltos akmeņus...

Komentāri

Hey Reini! Kas te pa

Hey Reini! Kas te pa izmirumu? :)

Rindald- domāju, ka tu ļoti

Rindald- domāju, ka tu ļoti labi zini kā tas notiek, vai ne? ;-)
Pēdējās pāris dienas serveris bija izrubījies no pārkaršanas, un es protams to pamanīju tieši tajā brīdī, kad pēc mēneša pārtraukuma vajadzēja nokasīt no servera dažus failus :/